Pracovník/pracovnice ekonomického oddělení (Domažlice)

CO BUDE TVÝM ÚKOLEM?

  • administrativní činnost dle zadání
  • elektronická evidence faktur
  • práce ve firemním IS (K2)
  • evidence vozidel a jejich přihlašování/odhlašování
  • podávání poštovních zásilek

 

CO OD TEBE OČEKÁVÁME?

  • SŠ vzdělání, výhodou ekonomické zaměření
  • dobrou znalost práce na PC-MS Office (Excel, Word, Outlook)
  • schopnost pracovat svědomitě a pečlivě
  • komunikační dovednosti, schopnost spolupráce
  • časovou flexibilitu, odolnost vůči stresu
  • ŘP skupiny "B"

 

CO NA OPLÁTKU NABÍZÍME?

  • zajímavou a různorodou práci v bezva kolektivu centrály naší společnosti
  • zaškolení zkušenějšími kolegy a podporu dalšího profesního rozvoje
  • odpovídající finanční podmínky
  • systém zaměstnaneckých benefitů a 3 dny dovolené navíc
  • zázemí silné a stabilní společnosti
  • hlavní pracovní poměr – zkrácený úvazek na 6 hodin denně

 

Jedná se o pracovní poměr na dobu určitou, jako záskok za mateřskou a rodičovskou dovolenou (zkrácený úvazek na 6 hodin denně).

NÁSTUP: od září 2019. Místo je vhodné i pro absolventy škol bez praxe nebo jen s krátkou dobou praxe.

Napište nám!